خرید پنجره دوجداره فولکس واگنی upvc ویستابست در کرج

خرید پنجره دوجداره فولکس واگنی upvc ویستابست در کرج, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

خرید پنجره دوجداره فولکس واگنی upvc ویستابست در کرج

شنبه 6 مهر 1398
16:49
توری پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره فولکس واگنی upvc ویستابست در کرج

باز شدن سش تا زاویه 45 درجه، اشغال نشدن فضا در زمان باز و بسته شدن و درارا بودن سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی از جمله با اهمیت ترین ویژگی های انواع پنجره کرج فولکس واگنی می باشد.

یکی از اصلی ترین و گران قیمت ‌ترین انواع یراق ‌آلات موجود در بازار به نام سیستم فولکس واگنی می باشد.

نخستین موضوعی که در مورد این نوع خاص از یراق ‌آلات و علت بکارگیری از آنها باید مورد توجه قرار گیرد این است که، بکارگیری از یراق ‌آلات فولکس واگنی برای تسهیل در تولید پنجره‌هایی که ابعاد عرض و ارتفاع بازشو آنها بزرگتر از اندازه معمول می باشد، مناسب است.

یراق فولکس واگنی باید تحمل وزن 130 کیلوگرم را داشته باشد و نیز تک تک اجزاء سازنده یراق فولکس واگنی باید توان حفظ کارایی در حداکثر طول و عرض استاندارد را دارا باشد.

یراق‌آلات فولکس واگنی از قطعات متعددی ساخته شده است که برخی اوقات در مواردی در میان برخی سازندگان لزوم بکارگیری از کلیه قطعات موجود در هر ست با هدف پایین آوردن بهای تمام شده مورد غفلت قرار می‌گیرد.

فولکس واگنی

سازندگان یراق‌آلات فولکس واگنی از برند‌های گوناگونی را در سه دسته گوناگون تقسیم‌بندی می کنند:

1- ارائه‌ دهندگان یراق فولکس واگنی مکانیکی

2- ارائه‌ دهندگان یراق فولکس واگنی مکانیکی و نیمه اتوماتیک

3- ارائه‌ دهندگان یراق با سه مکانیزم مکانیک، نیمه اتوماتیک و فول

نکته با اهمیت این است که بسته به مدل و نوع به کار گرفته شده برای یراق بازشو اعم از مکانیکی، نیمه اتوماتیک و فول اتوماتیک، دستگیره مورد بکارگیری نیز تغییر کرده و طول اهرم دستگیره با ارتقاء سطح مکانیزم یراق افزایش می‌یابد تا بتواند فشار اضافه شده به منظور اتوماتیک شدن کارایی را تحمل کند.